رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۹ شهریور ۱۳۸۸

باز هم اعتراف

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نگو تقوای ما تسلیم و ایثاره
نگو تقدیر ما صد تا گره داره
به پیغام کلاغای سیاه شک کن
که شب جز تیرگی چیزی نمیاره

-- بابک ، Aug 25, 2009 در ساعت 09:19 AM

behtarin cartoon e donya

-- bi nam ، Aug 25, 2009 در ساعت 09:19 AM

چی میشه گفت !
جز اینکه سکوت کردو تاسف خورد ...

-- زهرا ، Aug 25, 2009 در ساعت 09:19 AM

سرجدت یه حالیم به این وزیر خارجه سوئد بده. تنش یه جورایی میخاره. قیافیه یبسشم جون میده برا کاریکاتور. سفرشو فرستاد تنفیس ا.ن. چند سال پیشم رادان و دارودسته رو آوردن سوئد بهشون آموزش دادن و خیلی چیزای دیگه.
Karl Bildt

-- اورینب ، Aug 25, 2009 در ساعت 09:19 AM

واقعا شاهکار بود
از بهترین کارهای اخیرتون بود

-- محمد ، Aug 26, 2009 در ساعت 09:19 AM

این یکی جدا اعتراف به نظر میاد نه اعتراف به گناه این فرد که از ظاهر میشه فهمید فرد جا افتاده است بلکه اعتراف حکومت و قاضی القضات به حیوان بودن خود . تلویزیون هم از اعتراف مغز های متفکر و بلند پایگان حزبی بگه اما ظاهر آشفته پیکر تکیده پیژامه و دمپایی پلاستیکی سفید اونی رو که تو جایگاه متهمه محبوب و حق نشون میده آن را که قاضی و حاکم است یک حیوان هار. و چقدر که ذهن مانا درخشان است هزاران سپاس

-- بدون نام ، Aug 26, 2009 در ساعت 09:19 AM

حالا از اين اعترافات بي ارزش كه زير شكنجه گرفته شده بگذريم من مي خوام خودم يه يه اشتباه بسيار مسخره اعتراف بكنم شايد اينطوري كمي از بار شرم و خجالت و عذاب وجدان راحت بشم.
من بعد از كلي مخالفت با شركت در انتخابات و كامنت گذاشتن تو اين سايت و اون سايت در مورد تقلب احتمالي بالاخره آخرش خودمم به توصيه دوستان عزيز در انتخابات شركت كردم و رفتم راي دادم و بعدش هم وقتي شب شد با چهره اي بشاش و با خوشحالي تمام از اينكه سرنوشت كشور رو تعيين كردم اومدم نشستم جلوي تلويزيون تا جنابان شوراي نگهبان و وزارت محترم كشور و دفتر مقام عظما و سپاه پاسداران با كمال صداقت و درستكاري اين كاغذ راي من رو شمارش كنند و قدرت خود را كادو كرده به رئيس جمهور من تقديم كنند.
مانا جون كاريكاتورمو بكش فكر كنم ديدني بشه.

-- آرش ، Aug 26, 2009 در ساعت 09:19 AM

فرد رو مثل یک خمیر دندان یا پماد له کردن و دارند ته مانده ی وجودش رو بزور سرپا نگه می دارند و سعی می کنند که سالم به نظر برسه و اعترافش طبیعی به نظر بیاد.

-- مهدی ، Sep 1, 2009 در ساعت 09:19 AM

در جواب ارش برادر عزیزم
اره ارش جان همه فریب خوردیم
اگر کاریکاتورتو بکشه این کاریکاتور همه ماها هست
مگه نه؟

-- علی ، Sep 10, 2009 در ساعت 09:19 AM