تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
دیسکو زمانه، برنامه‌ای برای شنیدن

بدرقه روز هفتم بی‌بی‌سی در دیسکو زمانه

فواد صمیمی
foad@radiozamaneh.com

پانزده سال قبل، یک برنامه رادیویی برای شنوندگان فارسی زبان شروع به کار کرد که تا سال‌ها یکه‌تاز برنامه‌های تفریحی رسانه‌های ما بود. ما با روز هفتم بزرگ شدیم و از کاست و سی دی با اون به دی وی دی و بلو ری رسیدیم.

Download it Here!

اما روز هفتم دو هفته قبل برای همیشه به کار خودش پایان داد تا جای خودش را به رسانه بزرگتری به اسم تلوزیون فارسی بی‌بی‌سی بدهد.

همانطور که قول داده بودم با دیسکو زمانه این هفته سراغ فرناز تقی زاده، علی شاکری و یاسر کرونی رفتم و اونها از روز هفتم و زیگزاگ و روز خداحافظی و گرفتن بچه‌شون! حرف زدند.


لوگوی برنامه روز هفتم از سایت بی‌بی‌سی فارسی

انگار فقط ما نبودیم که این خداحافظی برایمان سخت بود،‌ روز هفتم با خداحافظی بغض آلود زیگ‌علی برای همیشه در خاطر ما باقی می‌ماند.

این برنامه را از اینجا داونلود کنید و بشنوید و برای ما از خاطره‌هاتون با روز هفتم بگویید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

واقعا راجع به برنامه ای مثل روزهفتم نمی شد برنامه ی بهتری ساختش؟ این برنامه پونزده سال سابقه داشتش... کلی تیکه های معروف داشتش...چهارتا رفیق تون رو میارین تو استودیو اسمش رو می گذارین برنامه سازی؟

-- kia ، Oct 10, 2008

فواد عزیز برنامه خیلی خوبی بود. لذت بردم با وجودیکه برنامه روز هفتم را زیاد نمیشناختم ولی برنامه شما و گفتگوهای راحت و صمیمانه ای که داشتید خیلی به دلم نشست. بنظر میاد که برنامه شما هم همان خوبی را داره و امیدوارم که بزودی هم به همان عمومیت و محبوبیت برسد.

-- کتایون ، Oct 11, 2008

بهزاد بلور پانزده سال برای روز هفتم زحمت کشید وآنرا محبوب ترین برنامه رادیویی برای جوانان فارسی زبان سراسر جهان کرد حالا شما رفته اید با کسانی که با بی تجربگی آن را به تعطیلی کشاندند مصاحبه میکنید؟ کی و کی برای مصاحبه سراغ شما خواهد آمد؟! ضمنأ بد نیست بدانید که روی سایت بی بی سی برنامه روز هفتم بامطالب دم دستی ماههای اخیر هنوزحضور دارد.

-- بی نام ، Oct 11, 2008

یاد روز هفتم و زیگعلی بخیر . دلم واسه خنده هاش تنگ شده . همینطور بهزاد و سیاوش و مریم .

-- مایا ، Oct 13, 2008

واقعا برنامه روز هفتم یک برنامه جالب البته خیلی خیلی جالب وشنیدنی می باشد مخصوصا ان مجری های باحال شان که واقعا حال وهوای آدم را تغییر میداد روز جمعه هر روز کنار پنجره می نشستم وآن برنامه ترانه ها را از عمق دلم گوش میدادم چقدر برنامه جالبی بود واز مسئولین خواهشمندم که این برنامه باید ادامه پیدا کند خداحافظ روح الله از افغانستان
حتما برایم جواب بدهید

-- روح الله ، Jan 11, 2009

اصولا ما ایرانیان عادت به این مدل کارها داریم .یک برنامه وقتی شروع شد و به اوج رسید کلا تعطیل می شود. به جای اینکه از تلویزیون بی بی سی برای ارتقاء روز هفتم استفاده کنیم ، آن را بهانه تعطیل کردن این برنامه می کتیم .خوب است به برنامه ها و برنامه سازان کشور های دیگر هم نگاهی بیاندازیم.مانند برنامه saturday night live (SNL) که 34 سال است ازNBC پخش می شود.

-- محمدرضا پرهیخته ، Feb 13, 2009

سلام .سال نو مبارک.هر جایی که هستید و در هر برنامه ای که مشغول به کارید موفق باشید.دوستتون دارم.بهزاد جان تولدت مبارک

-- اناهیتا ، Mar 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)